salesforce

sales_force_logo_2V rámci konzultačních služeb Salesforce CRM, nabízíme implementaci řešení Sales Cloud a Service Cloud pro řízení obchodního týmu a zákaznickou podporu. Ať již Salesforce řešení máte a chcete provést jeho rozšíření a zlepšení, nebo se Salesforce chcete začít, zajistíme, aby vaše potřeby byly splněny. Každá společnost je jiná, a proto je před návrhem konkrétního postupu a řešení vždy prvním krokem pochopení vašeho podnikání, cílů a úskalí, se kterými se setkáváte.

Jak vypadá typický proces?
Krok 1 – První seznámení
Během úvodních pohovorů získáme informace o vašem podnikání a definujeme cíle pro nasazení Salesforce CRM systému. Zároveň sestavíme projektový tým a stanovíme zodpovědonsti a časový harmonogram. Na závěr úvodní fáze provedeme seznámení s funkcemi Salesforce CRM.

Krok 2 – Analýza
Na základě stanovených cílů provedeme za účasti vašeho týmu analýzu procesů a podrobnou definici vašich potřeb pro nasazení Salesforce CRM. Navrhneme varianty řešení a pomůžeme vám vybrat tu nejefektivnější a nejvhodnější.

Krok 3 – Agilní proces konfigurace
Na základě odsouhlasené analýzy proběhne vlastní nastavení a modifikace systému dle vašich potřeb. V průběhu konfigurační fáze proběhne průběžné vyhodnocení a následné úpravy na základě vašich připomínek. Vaše Salesforce řešení se brzy stane nedílnou součástí vašeho podnikání, a proto chceme, abyste vy a váš tým byli zapojeni do každého kroku. Naimportujeme informace o vašich stávajících zákaznících a navrhneme postup pro konsolidaci dat.

Krok 4 – Individuální školení
Po dokončení nastavení a konfigurace provedeme zaškolení uživatelů sestavené podle vaší unikátní implementace Salesforce řešení.

Krok 5 – Podpora
První tři měsíce po implementaci Salesforce řešení jsou kritické pro celkový úspěch projektu, proto doporučujeme dodatečnou podporu uživatelů. Přímá podpora z naší strany zajistí vysokou míru přijetí uživateli a návratnosti vaší investice do CRM.

 

Projekt SALESFORCE CORPORATE BANKING

Začátkem roku 2016 jsme zahájili projekt na platformě Salesforce, jehož cílem je vytvoření aplikace pro korporátní bankovnictví, ve které budou banky spravovat vše, co souvisí s korporátní (firemní) klientelou. Během realizace projektu dojde k vytvoření dvou pracovních míst. Realizace probíhá od 1.2.2016 a projekt bude ukončen do 31.12.2018.

Identifikace projektu:
Projekt CZ.01.4.04/0.0/0.0/15_005/0000186

SALESFORCE CORPORATE BANKING je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je vytvoření aplikace pro korporátní bankovnictví, ve které budou banky spravovat vše, co souvisí s korporátní (firemní) klientelou. Během realizace projektu dojde k vytvoření dvou pracovních míst. Realizace: 1.2.2016 – 31.12.2018.